Healthcare vagyonkezelt részvénykosár

A Johnson&Johnson-nak nem érte meg saját kampányt indítania

By 2019.09.09. július 2nd, 2020 No Comments
Az amerikai gyógyszertermékeket gyártó vállalat az elmúlt hónapokban igen nagy nyomás alatt állt, mivel több termékük is bíróság elé került azzal az állítással, hogy azok olyan káros anyagokat tartalmaznak, melyek rákot okozhatnak.

A Johnson&Johnson-nak nem kevés bírságot kellett kifizetnie a bírósági perek alatt. Viszont kevesen tudják, hogyan is indult el tavaly az egyik pereskedés a vállalat és az amerikai kormány közt. A Johnson&Johnson még tavaly 100 millió dollárt feketetett be új kampányukba, melynek a célja az volt, hogy saját gyártmányú fájdalomcsillapítójukat nagyobb mennyiségben szerették volna árusítani az amerikai piacon. A Johnson&Johnson vállalat több tízezer dollárt költött saját weboldalaik kialakítására, illetve hirdetéseikre, ezek közül a leghíresebb a Prescribe Responsibly (gyógyszer előírás felelősségtudatosan), amely szinte mindenki számára könnyen megtalálható volt a médiareklámok miatt.

A Johnson&Johnson weboldalán a látogatók rövid cikkeket olvashatnak a gyógyszer hatékonyságáról, illetve felvehetik a kapcsolatot telefonon a Johnson&Johnson szakértőivel. Viszont tavaly a megjelenés után jött a feketeleves, ugyanis több new jersey-i szakértő megállapította, hogy a vállalat nem adott teljes tájékoztatást a gyógyszerről, melyet több mint 150. 000 személy rendelt meg a cég weboldalán keresztül, így rögtön felelősségre vonták a vállalatot hamis hirdetések miatt. Még az előző héten is újabb nyomozás indult az oldal ellen és 572 millió dollár bírság kifizetésére kötelezték a Johnson&Johnson vállalatot.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá