Az FMCG piacán (Fast-Moving Consumer Goods, azaz gyorsan fogyó fogyasztói termékek) az egyik legfontosabb név a Colgate-Palmolive, amely az általa gyártott és értékesített higiéniai termékek forgalmazza.
A társaságot William Colgate üzletember alapította 1806-ban és a cég azóta jelentős előre lepéseket tett, és regisztrálta magát az FMCG piacon, a fejlett társaságok között. A társaság márkái közé tartozik a Colgate, a Palmolive, a Fab, az Irish Spring, az Ajax, a Kleenex, a Murphy olajos szappan és az Ultra Brite. Manapság az FMCG piac hatalmas nyereséget hoz a Colgate-Palmolive-nek, viszont ez nem kevés pénzébe került a cégnek.
A vállalat tudja, hogy a sikerek ellenére további befektetésre van szüksége, ha meg akarják tartani domináns szerepüket a higiéniai eszközök piacán.
Több mint egy hónap telt el azóta, hogy az FMCG kissé lelassult, de a hetekben aztán újra megnőtt a kereslet a termékek iránt, és ez azóta sem esett vissza. A Colgate talán a jelenlegi környezeti válságok és a piac fellendülése tekintetében egy londoni jótékonysági projekt keretében elindította első műanyagmentes csomagolású bambusz fogkeféjét. A Colgate-Palmolive legfrissebb fenntarthatósági jelentésének globális adatai azt mutatták, hogy csomagolásának körülbelül 80%-a újrahasznosítható és a csomagolóanyagok 42%-a újrahasznosított forrásokból származik. A vállalatnak szintén célja, hogy ökolábnyomukat a lehető legkisebbre csökkentsék így 2020-ig és szeretnék, ha termékük 50%-a újrahasznosítható elemekből álljon össze. A héten azt is megtudtuk, hogy a Princeton Global Asset Management ILc. befektetési alapkezelő új részesedést vásárolt a Colgate-Palmolive részvényeiből az első negyedév alatt mintegy 43000 dollár értékben, míg ugyanez idő alatt a Buckingham Capital Management 2.366.000 dollár értékben vásárolta meg ugyanezen időszak alatt a Colgate részvényeket.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →