A Colgate-Palmolive vezérigazgatója szerint immár 40.000 alkalmazottja dolgozik a digitális átalakuláson, amely hatással van a vállalat minden területére. A digitális átalakítási kezdeményezések láthatóbbá tették a vállalatot az online piacon, ami igen előnyösnek bizonyult a Colgate eredményeit tekintve. A cég többször is optimalizálta kiadásait, melyek immáron csaknem 50%-a online marketingre, piackutatásra és egyéb reklámtevékenységekre irányul. 

A Colgate-Palmolive részvényárfolyama ezen a héten 1,8%-ot emelkedett. A Colgate-Palmolive fogyasztói termékek széles skáláját forgalmazza és gyártja, beleértve a háztartási, egészségügyi és testápolási termékeket.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá