A Burger King csökkenteni szeretné a húsmentes burgereinek árát, mivel az értékesítés a tavalyi bevezetést követően elkezdett csökkenni.
Carrols Restaurant Group Inc vezetője szerint, aki az Egyesült Államok legnagyobb Burger King franchise vállalkozója, az árbevétel csökkent az Impossible Whoppers bevezetése óta. Ellenben máshogy nyilatkoznak a vezetők, szerintük a több, mint 1000 db Burger King étteremmel rendelkező vállalat szerint az értékesítés stabilizálódni látszik ezen a szinten is. A szendvicset nemrégiben ideiglenesen hozzáadták az üzletlánc két dollárért 6 dolláros kedvezmény menüjéhez. A vállalat szerint viszont tovább fogják idén reklámozni a vegán ételeket a veszteséges üzlet ellenére is. Elmondták, hogy ebben az évben bővíteni szeretnék az Impossible Whopper sorát, és hogy a vállalat teszteli az Impossible Whopper Juniort és a vegán kolbászt is. A vetélytárs a Beyond Meat Inc részvényei ezen a héten5,9%-kal estek vissza.
A Burger King növényi Whopperje „továbbra is meghaladja a várakozásokat, növeli a forgalmat éttermeinkben és új vendégeket is vonz”-jelentette ki Chris Finazzo, a Burger King amerikai étteremlánc értékesítési régiójának elnöke.
A Starbucks Corp. a múlt héten azt nyilatkozta, hogy a hús alternatíváit vizsgálja a reggeli menüjéhez, míg a McDonald’s Corp. a kanadai Beyond Meat lehetőségeit és a németországi Nestle SA svájci cég vegán húsát tesztelte. A hamis hús növekvő népszerűsége ellenére az amerikaiak valódi húst többet esznek, mint valaha is ettek. Ezért a Burger King vezetősége elmondta, hogy csökkenti a vegán fogyasztást az üzleteiben a jövőben.
A Burger King 2017-ben 6%-os dolláros kötvényt bocsájtott ki, ami 2024-ben jár le.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →