Az egyik legmodernebb Boeing-utasszállító szimulátorát látta vendégül három napig a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér május végén.
Itt megtekinthették az utasok egy valós műszerfalat és középkonzolt, olyat, ahol a gázkarok, a fékszárnyak működnek, ezek teljes mértékben azonosak voltak azzal, amivel a pilóták nap, mint nap találkoznak. A Boeing-nek mindig fontos volt a fejlesztés, már 1992-ben is. Akkor bocsátották ki egy fejlesztés miatt a 7,95%-os fix kamatozású dolláralapú kötvényüket, amely 2024 augusztus 15-én jár le.
Jó hír a kötvényeseknek, hogy míg a kereskedelmi háború miatt az egyedi részvények negatívan korrigálnak, ellenben a Boeing 7,95%-os kötvény az elmúlt héten 0,26%-ot erősödött. Azt is tudni kell, hogy az amerikai Boeing repülőgépgyártó frissített adatai szerint Kína a következő húsz évben ezermilliárd dollárt költhet kereskedelmi repülőgépek vásárlására. A JP.Morgan szerint Kínának 580 milliárd dollár értékben 5400 db keskeny törzsű gépre, és 450 milliárdért 1670 db széles törzsű, hosszú távú járatok teljesítésére alkalmas repülőgépre lesz szüksége, amely közelebb hozhatja Kínát a Boeing-hez, amely ráadásul Donald Trump egyik kedvenc cége.