E-mobility vagyonkezelt részvénykosár

 

Az Nvidia Indonéziában épít új központot

Az Nvidia egy 200 millió dolláros mesterséges intelligencia központot tervez megépíteni Indonézia területén a helyi telekommunikációs óriással, az Indosat Ooredoo Hutchison-nal együttműködve, mely megerősíti a cég Délkelet-Ázsiába való benyomulását. Budi Arie Setiadi indonéz kommunikációs és információs technológiai miniszter szerint az új létesítmény a Közép-Jáva tartomány Surakarta városában lesz, és erősíti a helyi távközlési infrastruktúrát, a humánerőforrást és a digitális fejlődést.

A múlt hónapban az Indosat bejelentette, hogy kész integrálni az Nvidia következő generációs chiparchitektúráját az infrastruktúrájába azzal a céllal, hogy Indonéziát a szuverén mesterséges intelligencia és a technológiai fejlődés új korszakába lendítse. Az Indosat Ooredoo Hutchison Indonézia második legnagyobb mobil távközlési vállalata.

 

A Tesla késlelteti a Cybertruck kiszállításait

A Tesla a hírek szerint üzenetet küldött azok számára, akik előrendelték a Tesla Cybertruck-ot, hogy a szállítások ismeretlen hiba miatt ismét csúsznak. Néhány felhasználó a közösségi médiában azt állította, hogy a jármű gázpedáljaival kapcsolatos probléma lépett fel. A Tesla eközben felpörgette a Cybertruck gyártását a texasi austini Gigagyárában, a legfrissebb bejelentés szerint az autógyártó már megközelítette a heti 900-1000 darab építését.

A cég a Cybertruck korai egységeit is szállítja a novemberi debütáló esemény óta, és sok foglalás tulajdonosa még mindig várja a szállítási dátumot. A Tesla megközelítőleg 2803 Cybertruck egységet szállított le az első negyedévben. A cég helyzetét tovább nehezíti, hogy a Cybertruck-ot Egyesült Államokon kívül nem árusítják a szigorúbb gyalogosbiztonsági előírások miatt.

 

Healthcare vagyonkezelt részvénykosár

 

Az Unitedhealth negyedéves eredményére várnak az elemzők

Az Unitedhealth termékeiből származó bevétele 12,9%-kal, 67,8 milliárd dollárra nőtt a negyedik negyedévben, de a szolgáltatási bevételek 6,9%-kal 2,4 milliárd dollárra csökkentek. A legfőbb üzletágakból származó összes bevétel 14,7%-kal nőtt az előző év azonos időszakához képest a negyedik negyedévben. Emellett az UNH globális tevékenységeiből 2,4 milliárd dolláros bevételről számolt be, ami 10,8%-os növekedést jelent az előző évhez képest.

A UnitedHealthcare következő negyedévénél a konszenzus 7,3%-os éves növekedést vár az egy évvel korábbi szinthez képest. Az első negyedéves működési eredmény konszenzusa 4,3 milliárd dollár körül alalul majd.

 

Telemedia vagyonkezelt részvénykosár

 

A Microsoft új marketingstratégiája

A Microsoft megkezdi a hirdetések tesztelését a Windows 11 Start menüjében. A szoftvergyártó a Start menü Ajánlott szakaszát fogja használni, amely általában fájljavaslatokat jelenít meg, hogy alkalmazásokat javasoljon a Microsoft Store-ból. Ez jelenleg még nem vonatkozik a kereskedelmi felhasználók számára, kizárólag a Microsoft által gyártott termékekre.

Az alkalmazáspromóciók letilthatók a Windows 11 Beállítások menüjében, de úgy tűnik, hogy a Microsoft alapértelmezett funkcióként szeretné ezeket beépíteni. A Microsoft visszajelzést kér a változtatásokról, így lehetséges, hogy a vállalat úgy dönthet, hogy elhagyja ezeket a hirdetéseket a Windows 11 végleges verzióiban, ha elegendő visszajelzés érkezik.

 

Kopernikus vagyonkezelt részvénykosár

 

Az AptarGroup osztalékot jelentett be

Az AptarGroup, amely gyógyszer- és fogyasztási cikk-adagolási technológiáiról ismert, részvényenként 0,41 dolláros negyedéves készpénzes osztalékot jelentett be, amelyet 2024. május 16-án kell kifizetni a 2024. április 25-i rekord részvényeseinek. A gyógyszer-, szépség-, élelmiszer-, ital-, testápoló- és otthonápolási ipar számára különféle adagolási és védelmi megoldásokat kínáló vállalat továbbra is kulcsszerepet játszik a piacon.

Az osztalék bejelentése mellett az AptarGroup konferenciahívást ütemezett be a 2024-es első negyedéves eredmények megvitatására. A konferencia időpontja 2024. április 26-án lesz. A vállalat bruttó haszonkulcsa 2023 negyedik negyedévében szilárd 36,23% volt, ami tovább erősítette pénzügyi helyzetét.

 

Best of Dividends vagyonkezelt részvénykosár

 

A Kellog és a Manchester City összefogása

A Kellogg’s és a Manchester City összefogott a klub jótékonysági szervezetével, a City in the Community (CITC) nevű szervezettel egy új, országos futballtábor kezdeményezés részeként. A „Kellogg’s Football Camps” program – amelyet számos brit futballklub országszerte megvalósít – célja, hogy a gyerekek aktívak legyenek az iskolai nyári szünetben. A Kellogg’s segít a táborok lebonyolításában és ingyenes reggelit biztosít a résztvevőknek.

Egy új kutatás szerint tízből hat brit szülő nehezen szórakoztatja gyermekét az iskolai nyári szünetben. 10-ből több mint 8 szülő szeretné, ha gyermeke kevesebb képernyőidőt élne át a szünetben, és úgy gondolja, hogy a csapatsport fontos az élethez szükséges értékes készségek elsajátításához.

 

Best of Innovations vagyonkezelt részvénykosár

 

A TSMC három új gyártósort épít

Az Egyesült Államok kormánya azt tervezi, hogy 6,6 milliárd dollárt adományoz a világ legnagyobb félvezető chip-gyártójának, hogy segítsen két gyár felépítésében Arizonában. Joe Biden úgy véli, hogy az új létesítmények elengedhetetlenek a fejlett chipek ellátásának biztosítására. A Fehér Ház emellett 5 milliárd dollár állami hitelt is biztosít a TSMC számára.

A két korábban bejelentett amerikai üzem mellett a tajvani chipgyártó, amely a becslések szerint a világ legfejlettebb termékeinek 90%-át gyártja, bejelentette, hogy egy harmadik gyártósort is megépít, így a teljes arizonai befektetése több, mint 65 milliárd dollárra emelkedik. A három üzem várhatóan mintegy 6000 magas bérezésű technológiai munkahelyet és több mint 20.000 közvetett munkahelyet teremt.

 

Smart and Green vagyonkezelt részvénykosár

 

150 éves a Geberit

A fürdőszobagyártó Geberit 150 éves fennállásának évfordulóját ünnepli, és egy helyi közösségi kezdeményezéssel jelzi az egyszemélyes vállalkozásból a neves nemzetközi csoporttá vezető utat. A cég a helyi közösségeket támogatja a „150 kedvesség” kampányával. A kezdeményezés részeként minden alkalmazott kötelezettséget vállalt arra, hogy a 150. éven belül egy kedves cselekedetet teljesít. A „cselekvések” magukban foglalhatják az adományozást, a helyi közösségi konyhán való önkéntes munkát vagy a helyi gondozóotthonban való segítségnyújtást. Ezenkívül az építőipari jótékonysági szervezet, a Crash UK számára a Geberit ígéretet tett arra, hogy adományokat gyűjtsön a rászorulóknak.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

https://www.youtube.com/watch?v=uuzNm0gMx6A

Szólj hozzá