Starbucks – A világ legnagyobb kávézólánca igen jól teljesített a félév alatt, viszont ez nem tartja őket vissza az újításoktól, ami talán megreformálja a jövőbeli kávézási szokásokat.
A vállalat új „Starbuck Pick-Up” koncepció lényege, hogy a fogyasztók a hivatalos mobil applikáció segítségével tudják előrendelni kávéjukat, melyet csak át kell venni az erre kialakított kávézóban. A vállalat persze belekezdett egy erre a célra kialakított „kávéház” kiépítésébe. A vállalat ezen ötlete igen hasonló a rivális Luckin Coffee kávézójához, mely szintén alkalmazza ezt az applikációs megoldást, egyetlen különbséggel, hogy az LC csak az app-on keresztüli fizetési módot fogadja el. A Starbucks applikáció népszerűsége már elérte a 17 millió felhasználót, így szakértők szerint ezen újítás elkerülhetetlen volt a kávézólánc felhozatalában.
A Starbucks részvényeinek értéke 0,66%-kal emelkedett a napokban.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →