Skip to main content

 

Az Unilever növelni tudta eladásait és az árbevétele is növekedett a második negyedévben. Az elemzői várakozás 3,6%-os növekedés volt, ezzel szemben 3,8%-ot értek el. A megnövekedett bevétel mögött az árak és az eladások számának növekedése áll: az előbbi 2%-kal, az utóbbi 1,8%-kal nőtt átlagosan. Az Unilever megerősítette az éves előrejelzését is, 3-5%-os növekedéssel számolnak.

Az Unilever már korábban közölte, hogy jégkrémes üzletága novembertől különválik a cégtől. A jó eredményekhez egyelőre így még a jégkrémes részleg is hozzájárult, az eladások 5,9%-kal nőttek az első félévben, ennek nagyobbik része a forróbb időjárásnak köszönhető. A jégkrémes termékek leválasztása az Unilever azon stratégiájának része, hogy egyre inkább a szépségápolásra és a higiéniás termékekre fókuszáljanak.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Leave a Reply

Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.