Az Unilever növelni tudta eladásait és az árbevétele is növekedett a második negyedévben. Az elemzői várakozás 3,6%-os növekedés volt, ezzel szemben 3,8%-ot értek el. A megnövekedett bevétel mögött az árak és az eladások számának növekedése áll: az előbbi 2%-kal, az utóbbi 1,8%-kal nőtt átlagosan. Az Unilever megerősítette az éves előrejelzését is, 3-5%-os növekedéssel számolnak.
Az Unilever már korábban közölte, hogy jégkrémes üzletága novembertől különválik a cégtől. A jó eredményekhez egyelőre így még a jégkrémes részleg is hozzájárult, az eladások 5,9%-kal nőttek az első félévben, ennek nagyobbik része a forróbb időjárásnak köszönhető. A jégkrémes termékek leválasztása az Unilever azon stratégiájának része, hogy egyre inkább a szépségápolásra és a higiéniás termékekre fókuszáljanak.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →



