Skip to main content

11,73 milliárd eurós eladási számot közölt a L’Oréal, ami 4,4%-os növekedést jelent. A vállalat teljesítménye ezzel valamivel a szépségipari átlag felett volt, elmondásuk szerint minden divízóban pozitív növekedési rátával. A parfüm és hajápolási termékek voltak a legnépszerűbbek.

A L’Oréal a világ egyetlen vállalata, amely a CDP-től AAA besorolást kapott kilenc egymást követő évben. Ezen felül az Ethisphere már 16 alkalommal választotta a világ egyik legetikusabb vállalatának. A vezérigazgató elmondása szerint az első három hónap kihívást jelentő, volatilis időszak volt, ahol a változó piaci teljesítmények mellett Európa volt a növekedés középpontja.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Leave a Reply

Close Menu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.