A Starbucks bemutatta a Starbucks Studios-t, egy új kezdeményezést, amely eredeti szórakoztatást és olyan történeteket mesél el, amelyek a cég elmondása szerint „elmélyítik a kapcsolatokat és beszélgetéseket indítanak el”. Ez a Starbucks művészet iránti folyamatos elismerésének és támogatásának a része, ami összhangban van a cég azon hitével, hogy a kreativitás és a történetmesélés erősíti az emberi kapcsolatokat.
A kezdeményezés részeként a Starbucks összeáll a Sugar23-mal, egy multimédiás produkciós és tehetséggondozó szervezettel, amelynek célja a kultúra mozgatása a szórakoztatáson keresztül. A Starbucks már régóta támogatja az értékeit tükröző eredeti alkotásokat. A korábbi projektek között szerepel az Upstanders két évada, illetve a Starbucks producere volt a 2019-es This isFootball című hatrészes dokumentumfilmnek is.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →