Skip to main content

A Stellantis már tavaly december óta keresett vezérigazgatót, amely végül a Fiat Chrysler veteránja, az olasz Antonio Filosa lett. Filosa jelenleg az amerikai régió operatív vezetője és a globális minőségügyi főnök, június 23-án vette át a vezérigazgatói széket. A Stellantis az elmúlt fél évben kifejezetten nehéz időszakon ment keresztül, így a vezérigazgatói pozíció sem lesz túlságosan egyszerű számára.

A Stellantis portfóliójába jelenleg 15 márka tartozik, így Filosá-nak lesz feladata bőven: stabilizálni a gyártási folyamatokat és eladásokat, megőrizni a versenyképességet a vámháborús időszakban és egy stabil, hosszútávú stratégiát kialakítani. A Stellantis jelenleg a Maserati márkával került nehéz helyzetbe, ugyanis az olasz luxus-autó márka igencsak veszteséges számára. Egyes hírek szerint a teljes eladást is megfontolják, Kínából pedig már jelentkezett is rá vevő.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Leave a Reply

Close Menu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.