Az Unilever csütörtökön jelentős bevétel csökkenésről számolt be a 2019-es évre tekintve, mivel az értékesítés sok területen visszaesett.
Hozzátették, hogy ennek ellenére még tervezik a globális teaüzlet kiépítését. Az Unilever ezenkívül viszont hatalmas lépéseket tett a környezetvédelemért a csomagolási technológia által. Az Unilever 38%-os nettó jövedelemveszteséget jelentett be. Szám szerint a profit 6,03 milliárd euróra esett vissza. A forgalom 2%-kal 51,98 milliárd euróra nőtt, amelyet még mindig a szilárd ázsiai piaci eladási számok vezetik. A vállalat szerint Kínában a koronavírus kitörésének hatása jelenleg még nem befolyásolta a vállalat termékeinek értékesítését. Az elkövetkező évre vonatkozóan a vállalat szóvivője megismételte, hogy 2020 első felében csökkenti a saját maga által felállított értékesítési célt. Ugyanakkor elvárja, hogy az év végére sokkal jobb teljesítményt nyújtsanak, mint az előző évben.
A vállalat a negyedéves jelentésének köszönhetően 2,14%-os pluszban zárt a hétvégére.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →