A Colgate-Palmolive Company a napokban tette hivatalossá elképzeléseit a termékinnovációival kapcsolatban, melyek központi eleme a fenntartható fejlődés lesz.
Pontosítva az öko-barát, újrahasznosítható csomagolással ellátott termékek fogják a gerincét képezni a vállalat stratégiájának, melyhez igen nagy beruházások társulnak a közel jövőben. A tervek szerint a cég kibővíti a már erős szájápolási portfólióját a Hello Products LLC felvásárlásával. Eközben a vállalat teljesen átszabja a marketinget, főleg az online marketingbe történő beruházásokat, illetve sokkal jobban fog összpontosítani az innovatív termékbevezetésekre.
A Hello Products felvásárlása viszont nemcsak innováció szempontjából lényeges, hanem ezzel jobban kiterjeszti a vállalat saját portfólióját az USA-ban. A vállalat az utóbbi években agresszív módon, gyorsabb növekedési stratégiát követ, mint eddig bármikor. 2019-ben a Colgate kibővítette portfólióját azáltal, hogy olyan gyógyszertári márkákat vásárolt fel, mint az Elmex és a Meridol, hogy betörjön más piacokra is.
A Colgate-Palmolive Company részvényei ezen a héten 2,21%-ot korrigáltak, míg az utolsó három hónap alatt 13,79%-ot emelkedtek.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →