A Fidelity Funds – Global Consumer Industries Fund célja, hogy hosszú távú tőkenövekedést biztosítson alacsony szintű várható jövedelem mellett.
- Eszközeinek legalább 70%-át olyan vállalatok részvényeibe fekteti, amelyek fogyasztási cikkek gyártásával és forgalmazásával foglalkoznak világszerte.
- Az alap fő földrajzi térségein, piaci szektorain, iparágain és eszközosztályain kívül is szabadon befektethet.
- Az eszközökbe közvetlenül is befektethet, vagy közvetetten szerezhet kitettséget más megfelelő eszközökkel, köztük például származékos eszközökkel. Származékos eszközöket használhat fel annak érdekében, hogy csökkentse a kockázatot vagy a költségeket, illetve hogy – többek között például befektetési célból – további tőkét képezzen az alap kockázati profiljának megfelelően.
- Az alap célkitűzéseinek és befektetési politikájának keretén belül önállóan dönthet a befektetések kiválasztásáról.
Alap pénzneme | EUR |
Az alap indulása | 2000.09.01. |
ISIN kód | LU0114721508 |
Tőke mérete | 1.145 milliárd USD |
Kockázati szint 5-ös (7-es skálán)
Aneta Wynimko (a Fidelity portfólió menedzsere) alulról felfelé irányuló részvényválasztási stratégiát alkalmaz, és a vásárlás előtt alaposan elemzi a vállalatot, többek között találkozik a vállalat vezetőivel, valamint a vállalat iparági versenytársaival. Olyan cégeket keres, amelyek megfelelő árazási erővel, erős márkákkal és értékes szellemi tulajdonnal rendelkeznek.
Az Alap indulás óta 217,8%-ot ért el, vagyis megelőzte benchmark indexét (MSCI AC World Consumer Discretionary + Staples N). Főleg a 2010-ig tartó oldalazás után folyamatos emelkedés látható a chart-on, az idei évben pedig a korábbi csúcs is megdöntésre került.
2019 eleje óta 24,3%-ot növekedett a mérete.
(forrás: https://www.fidelity.co.hu/alapok)
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →