Az Unilever egy stabil 3%-os növekedést tapasztalt az első negyedév során. Elmondásuk szerint ez a prémium és innovatív portfóliónak köszönhető, elsősorban a fejlett országok piacain, de a fejlődő országokban is igyekeznek növelni a jelenlétet. A piaci bizonytalanságok ellenére ütemterv szerint teljesíthetőnek tűnik a 2025-re kitűzött 3-5%-os növekedési cél, a bevezetett vámok csak limitált és kezelhető hatással lesznek a bevételi számokra.
Az első negyedévben 14,8 milliárd eurós forgalmat bonyolítottak, ami egy százalékos csökkenést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest, elsősorban az eladások számának enyhe csökkenése és a negatív árfolyamhatás miatt. Az Unilever 2025 második felétől leválasztja a fagylalt üzletágat, ami július elsejétől egy teljesen új üzletágként, a The Magnum Ice Cream Company néven fut majd tovább.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →