A Ray-Ban márkát is birtokló EssilorLuxottica a legutóbbi negyedévben 6,9 milliárd eurós bevételt ért el, ami 11,7%-os növekedést jelent az előző évhez képest – ezzel túlszárnyalta az elemzői várakozásokat. A növekedés motorját az Észak-Amerikai piac adta, ahol az értékesítések 12,1%-kal emelkedtek. A kiemelkedő teljesítményhez nagyban hozzájárult a Meta-val közösen fejlesztett, mesterséges intelligenciát alkalmazó Ray-Ban okosszemüveg, amely iránt jelentős kereslet mutatkozik.
A fogyasztók körében növekvő érdeklődés azt mutatja, hogy az okos szemüvegek egyre inkább túlmutatnak a divatkiegészítők szerepén, és valós technológiai eszközként jelennek meg a hétköznapokban. A vállalat ennek hatására gyorsítja a viselhető technológiák gyártását, és hamarabb kívánja elérni az évi 10 milliós darabszámot. Az eredmények tovább erősítik a cég pozícióját a szemüveggyártás és a digitális innováció metszéspontján.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →
https://youtu.be/Y0SrKE4uHYE




