Az Amazon rendkívül sikeres nyarat zárt 2024-ben, ami nagyrészt a júliusi rekordot döntő Prime Day-nek köszönhető. Az idei esemény minden korábbi Prime Day-t felülmúlt, példátlan mennyiségű eladással. A Prime-tagok több millió üzletben vásároltak különféle kategóriákban, az elektronikától a mindennapi alapvető cikkekig. Az adatok szerint több, mint 200 millió terméket adtak el a kiskereskedők az esemény során.

Az Egyesült Államokban a Prime Day idején 11%-kal nőtt az online költés a tavalyi évhez képest, és elérte a 14,2 milliárd dollárt, ami az iskolakezdésig tartó vásárlásoknak és a technológiai termékek fejlesztésének köszönhető. Ebben a sikerben nagy szerepet játszott az Amazon stratégiája a Prime-tagság növelésével, valamint az élelmiszerek, előfizetések és egyéb szolgáltatások erős eladásai.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá