A Google anyavállalata, az Alphabet a vártnál jobb bevételt ért el a negyedik negyedévben, de a hirdetési bevételek nem növekedtek olyan gyorsan, mint ahogy azt az elemzők várták. Az Alphabet nettó bevétele 20,7 milliárd dollár volt, ami 1,64 dollár hígított részvényenkénti eredményt jelent. A bruttó bevétel 13%-kal 86,3 milliárd dollárra nőtt. A részvények értéke az elmúlt félévben 11%-kal nőtt, jelenleg 145.9 dolláros áron zárva a hetet.
A Google negyedéves hirdetési bevétele, 65,5 milliárd dollár volt, ami csak kicsivel is, de elmaradt 65,7 milliárd dolláros elemzői prognózistól. A Google keresési bevétele 48 milliárd dollár, míg a YouTube hirdetési bevétele körülbelül 9,2 milliárd dollár volt. A vállalat felhőalapú bevétele 9,19 milliárd dollárral, 25%-kal nőtt az előző év azonos időszakához képest.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →