Az Alibaba úgy gondolta, hogy befektet az elektromos rollerrel kapcsolatos üzletágba is. A közösségi elektromos rollerek igen elterjedtek már az USA-ban és a keleti országokban.
Az Alibaba és a Hellobike meglátva a potenciált a közösségi e-bike-ban, 145 millió dollár értékben indított közös vállalkozást. Céljuk főként a járművek akkumulátorának fejlesztése, illetve az eszközök népszerűsítése. A Hellobike állítása szerint több mint 200 millió felhasználója van már az e-rollereknek csak Kínában. Továbbá a vállalat az Alibaba-val közreműködve ki akar dolgozni egy új lehetőséget az akkumulátorok cseréjére, mely során töltés helyet lehetőségük lesz az üres akkumulátor leadására egy teljesen feltöltöttért cserébe. Ezen kívül az Alibaba ismét az élelmiszerforgalmazás felé fordult. Kiderült, hogy Auckland lett a központja az első Alibaba online kiskereskedelmi óriás-kiállításának. Az Új-Zéland lakosságát kívánják megkörnyékezni a kínai fogyasztói szokásokkal. Itt a vállalatok megpróbálják önmagukat definiálni, elkülöníteni magukat ezáltal a globális versenytársaktól. Az Alibaba szerint Kína 2022-ig több mint 600 millió középosztálybeli lakosnak fog élelmiszert és szolgáltatást nyújtani, ahol középpontban a fogyasztók lesznek.