Skip to main content

Az Adyen, a vezető vállalkozások globális pénzügyi technológiai platformja idén is közzétette éves kiskereskedelmi jelentését, amely érdekes megállapításokkal szolgál a globális kereskedelmi szokásokra vonatkozóan. A kutatás szerint a tavalyi évhez képest 47%-kal nőtt a mesterséges intelligencia bevonása az online vásárlások terén. Egy 28 országban és 41 ezer fős részvételével készült felmérés során a válaszadók 12%-a használt az elmúlt egy évben először AI-t egy online vásárlással kapcsolatban, további 55%-uk pedig azt nyilatkozta, hogy igénybe venné az AI segítségét a jövőben. 37% jelenleg is használja a mesterséges intelligenciát az online vásárlásoknál, közel kétharmaduk szerint pedig így újabb, inspirálóbb, egyedibb termékeket fedezhetnek fel a segítségével.

Egyre több korosztály veszi igénybe a különféle AI megoldásokat, ha online vásárol, ez pedig az internetes kereskedelmi világ átalakulásának biztos jele. A legtöbb kiskereskedő is aktívan használja vállalkozása fejlesztésére a mesterséges intelligenciát, ezt a tendenciát felismerve az Adyen pedig saját innovációval, pl. az Uplift fizetésoptimalizáló csomaggal segít nekik.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Leave a Reply

Close Menu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.