A Volkswagen- csoport átalakítja indiai működését, ugyanis több változás is történt a részlegnél. Az elmúlt időszakban 10 felsővezető is távozott a vállalattól, emellett 1,4 milliárd dolláros importadó követeléssel és egyre csökkenő piaci részesedéssel néznek szembe. Ez elmúlt két évtizedben nem tudott jelentős szereplővé válni a világ harmadik legnagyobb autópiacán, bár a törekvés folyamatos volt erre. Jelenleg a kínai elektromos autók technológiájának helyi adaptációját tervezik, ami a Skoda számára is fontos, ugyanis ez egy kiemelt piac számukra.
A Volkswagen még 2020-ban hozta létre a Cariad nevű munkacsoportját, aminek a fő feladata egy a különböző márkák számára létrehozott egységes szoftveralap kifejlesztése volt. A munkát azonban nehéz volt összehangolni, ez a hibás szoftververziókban és a nagyobb késésekben mutatkozott meg. Emiatt Oliver Blume vezérigazgató úgy döntött, hogy elkaszálja ezt a programot, és inkább a Riviannal és az Xpenggel kötött partnerségekre támaszkodik, hogy belépjenek a szoftvervezérelt járművek korszakába. Az új stratégia gazdaságosabb és előnyösebb a cég számára, amire a jelenlegi helyzetben és az elektromos korszak elején a Volkswagennek igencsak szüksége van.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →
https://youtu.be/-l5ZwD7I8pQ




