A Volkswagen vegyes eredményeket közölt Kínában

A Volkswagennek nem sikerült megelőznie riválisait Kínában, annak ellenére, hogy tavaly 5 milliárd eurót költött arra, hogy megvédje pozícióját a világ legnagyobb autópiacán. Az Audi és a Porsche márkákat is birtokló cég azt közölte, hogy Kínában eladásai 1,6 százalékkal nőttek tavaly, a Kínai Személygépkocsik Szövetsége által közölt 5,6 százalékos piaci növekedéshez képest. A kritikus elektromos járművek szegmensében a VW 23 százalékos növekedést ért el, szemben 36 százalékos prognózistól. A szakértők szerint viszont a vállalat „a kihívásokkal teli piac ellenére is megőrizte szilárd pozícióját”, de ennek ellenére arra számítanak, hogy a helyzet a következő két évben továbbra is nehéz lesz.

A Volkswagen részvényárfolyama a héten 0,98%-ot korrigált. Viszont a Volkswagen és a munkavállalók képviselői megállapodtak a Volkswagen márka költségcsökkentésének főbb pontjairól, amely 2024-re 4 milliárd euró (4,38 milliárd dollár) pozitív hozzájárulást hozhat az eredményhez -közölte ezt nemrégiben a vállalat.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá