A vállalat elindította az Agentforce 2.0-t, egy digitális munkaplatformot, amely a mesterséges intelligencia, az adatok, az alkalmazások és az automatizálás zökkenőmentes ötvözésére szolgál. A kezdeményezés célja, hogy a Salesforce vezető szerepet töltsön be a digitális munkaerő-megoldások terén, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy korlátlan számú munkaerőt építsenek ki, és átalakítsák működésüket.
A 2024-es ünnepi szezonban a mesterséges intelligencia által befolyásolt vásárlás jelentősen növelte az online értékesítést. Az Egyesült Államokban november 1. és december 31. között az online értékesítés elérte a 282 milliárd dollárt, ami közel 4%-os növekedést jelent az előző évhez képest, és meghaladta a Salesforce által tervezett 2%-os növekedést.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →