Az élelmiszer- és italgyártó nagyvállalat, a PepsiCo India bejelentette, hogy további 186 millió rúpiát fektet be az indiai élelmiszer-gyártó üzemének bővítésébe, hogy a Doritos nevű nacho chips márkát gyárthassa.

Ezt követően a PepsiCo. teljes beruházása a Lay’s burgonyachipset gyártó legnagyobb zöldmezős élelmiszer-gyártó üzemében 1 022 millió rúpia lesz. Ahmed ElSheikh, a PepsiCo India elnöke elmondta, hogy Uttar Pradesh progresszív ökoszisztémája és ipari klímája fantasztikus lehetőségeket kínál a PepsiCo India számára.

A PepsiCo. részvényárfolyama ezen a héten 4,03%-ot estek vissza. A PepsiCo termékportfóliója 23 márkát foglal magában, amelyek egyenként több mint 1 milliárd dollár bevételt termelnek. 2022. első negyedévében a PepsiCo bevétele 9,3%-kal nőtt az előző év azonos negyedévéhez képest. Mind a diszkontált cash flow modell, mind a relatív értékelési modellek azt mutatják, hogy a PepsiCo. jelenleg alulértékelt.

Kép forrása: www.pexels.com

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

 

Szólj hozzá