Nos, a McDonald’s látszólag nem akar már unalmas lenni, és ebben a tekintetben óriási változást kíván beiktatni a cég érdekében.
Hétfőn beszámoltak arról, hogy a társaság áthárítja hirdetési partnerét, az Omnicom We Are Unlimited-et a független Wieden+Kennedy ügynökséghez. A W+K az a hivatal, amely a Nike „Just Do It” kampányának elkészítéséről ismert, valamint az Old Spice, a Sprite, a KFC és a Bud Light ikonikus hirdetéseiről. Érdemes megemlíteni, hogy a W + K annak ellenére is kiválasztott lett, hogy mellette a We Are Unlimited is beszállt a versenybe a partnerségért, melynek kizárólagos célja, hogy a McDonald’s hirdetési üzletágát kezelje.
Talán még fontosabb, hogy a McDonald’s azért választotta az ügynökséget, mert W+K igen erős a szociális kapcsolatok kialakítására a vásárlók és a márkák között.
A vállalat részvényei 207 dollárról 210-re emelkedtek a héten.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →