A L’Oréal elkötelezett abban, hogy csökkentse a környezeti hatásokat és javítsa, környezet barátiabbá tegye termékek a csomagolását.
A vállalat vezetői büszkén jelentették be az első papír alapú kozmetikai tárolóeszköz fejlesztését. A csomagolási terméket az Albéa-val, a kozmetikai csomagolás világvezetőjével folytatott együttműködés keretében dobná piacra valószínűsíthetően 2020-ban. Ez az innováció lehetővé teszi a L’Oréal csoport márkáinak, hogy termékeikben jelenleg használt műanyagok nagy részét új bioalapú és papírszerű anyaggal cseréljék ki. Ez a projekt szemlélteti, hogy az iparági szakértők közötti együttműködés elengedhetetlen az áttörő innovációk kialakításához. A L’Oréal és Albéa tudatában vannak a főbb ipari szereplők felelősségeivel. A két társaság elkötelezett az Ellen McArthur Alapítvány új műanyaggazdasággal kapcsolatos globális kötelezettségvállalása mellett is, amely elősegíti a körforgást a gazdaságban is.
A L’oreal ismét Afrikában szeretne bővíteni. 2013-ban a L’Oréal becslések szerint kb. 17,6 millió dollárért megvásárolta a Nice&Lovely kenyai társaságot, ami ismert bőr és hajmárkákkal foglalkozik. Talán nem is tudjuk, de ezek közé tartozik a Kenzo márka is. A L’Oréal 2020-ra vonatkozólag új fenntarthatósági elkötelezettséget vállalt és szeretne újabb egymilliárd fogyasztót maga mellé állítani. Ennek érdekében az elmúlt 15 évben az afrikai hajra és bőrre vonatkozó ismeretek bővítésére, az afrikai tudósokkal való gyógyászati és tudományos partnerség kiépítésére törekszik a L’oréal vezetése. Ezért Afrikában bemutatta 40 új alapozó termékét, amihez Rihanna segítségét kérte.
A L’oréal részvénye az elmúlt egy év alatt 28,53%-ot emelkedett, míg a héten 0,91%-ot korrigált.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →