Az év első kilenc hónapjában a cég 6%-os növekedést ért el. Szinte az összes kategóriában növekedés volt tapasztalható, különösen az illatanyagok és a hajápolás terén. A feltörekvő piacok jelentősen hozzájárultak az eredményekhez, bár a kínai kihívások hatással voltak az észak-ázsiai növekedésre.

A legfontosabb eredmények közé tartozott a kétszámjegyű növekedés Európában, valamint a bőrgyógyászati, ​​szépségápolási és tömegpiaci szegmensekben elért robusztus eredmények, ellensúlyozva a luxusértékesítések lassabb növekedését. A vállalat bejelentette, hogy 2025-ben egy „szépség-ösztönző” kezdeményezést tervez, amelynek célja a növekedési lendület fenntartása.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá