A Facebook, mely jelenleg a világ egyik legértékesebb és legjövedelmezőbb hirdetési vállalata, komoly erőfeszítéseket tesz a fizetési módok fejlesztésére, hogy egy új stratégiával törjenek be a piacon.
Sok szakértő szerint, ha a vállalat el is mélyül a kereskedelemben és a digitális tranzakciók adta lehetőségekben, akkor is a hirdetések fogják adni a jövőben a cég bevételének nagy részét. A társaság tegnap hivatalosan bejelentette a Facebook Pay szolgáltatást, amely egy egységes fizetési rendszer a cég minden platformján, beleértve a WhatsApp-ot, az Instagram-ot és a Messenger alkalmazást. Támogat minden bankkártya fajtát, valamint a PayPal szolgáltatást is egyaránt.
A Facebook Pay hagyományos pénzügyi csatornákat használ és elkülönül a Libra cryptocurrency projektjétől, amely még mindig küzd, hogy ki tudjon kerülni a piacra. Mark Zuckerberg szerint ideje diverzifikálni. Az 550 milliárd dolláros szociális hálója tavalyi 56 milliárd dolláros bevételének körülbelül 98%-a a reklámból származott. Példaként a kínai Tencent vállalatot hozta fel, amely szintén egy domináns közösségi hálózatot működtet, viszont jelentős bevételt generál pénzügyi szolgáltatásokból és szerencsejátékokból.
A Facebook részvénye ezen a héten 2,20%-ot emelkedett.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →