Az év első felében nagyot emelkedett a Facebook részvényeinek ára. 37,7%-nál járt eddig a social media legismertebb márkája.
A nyáron történt áremelkedés egészen 200 dolláros szintig juttatta a görbét, ugyanakkor nyár végére már visszaesett 200 dollár alá. Ha sikerül újra felfelé menetelni és tartósan ott maradni, akkor a pszichológiai ár leküzdése után tartósabb emelkedésről is szó lehet, ez valószínűleg a következő évben történhet meg.
Mindenesetre a cég a reputációt kívánja tovább erősíteni. Ez látszik egyik legújabb eszközük mondanivalójából is. Létrehozták ugyanis a Facebook Preventive Health eszközt, amely az egészségügyi forrásokhoz és az ellenőrzési emlékeztetőkhöz köti a felhasználót, megkönnyítve ezzel egészség ellenőrzését. Az egészségügyi adatok különösen személyesek, további lépéseket tett a Facebook a magánélet védelme érdekében és korlátozott mennyiségű információt gyűjt az eszköz működése során.
Megjelent a cég harmadik negyedéves jelentése. A harmadik negyedévben a Facebook napi átlagfelhasználóinak száma 1,62 milliárdra emelkedett, a negyedévvel korábbi 1,59 milliárdról. A Facebook bevétele éves szinten 29 százalékkal, 17,65 milliárd dollárra emelkedett, miközben szakértők csak 17,35 milliárd dollárt vártak. A negyedéves adózott eredmény 19 százalékkal, 6,09 milliárd dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 5,14 milliárd dollárról. A vállalat árfolyama csütörtökig 5,29%-ot erősödött.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →