A Colgate-Palmolive az egyik legújabb márka, amely a Bytedance tulajdonában lévő TikTok internetes sávján fog megjelenni 2020-ban a Colgate-Palmolive ezen a platformon kulcsfontosságú lesz, ugyanis digitális átalakulásban a céget erősítheti a webes megjelenés.
Ezen felül Lyndon Morant, a Colgate-Palmolive marketing igazgatója elmondta Drum nevezetű médiaújságnak, hogy a Colgate-Palmolive már megmutatta magát a Mosoly Világnapján a TikTok oldalon, ahol hatalmas sikereket ért el. Az igazgató azóta elmondta, hogy a TikTok alkalmazása a fiataloknál nagyszerű sikereket ért el és hosszútávon akár a Colgate-Palmolive termékek akár sokkal jobban is fogyhatnak. „Márkánk léte és lényege az optimizmusról szól, mi úgy gondoljuk, hogy kellő optimizmussal rendelkezünk, akik ezt az optimizmust cselekedetté alakítják át, azok, akik jobbá változtatják a világot.”-nyilatkozta Lyndon Morant.
A Colgate mosolyát mindenki ismeri az országban és a világban. Épp ezért egy új hastag-gel is indítanak egy projektet, Smile Challenge néven. Ez a marketing már hat nap alatt teljesen lefedte Indiát, Malajziát, Szingapúrt, Thaiföldet és a Fülöp-szigeteket.
A Colgate-Palmolive társaság piaci kapitalizációja már elérte az 58,62 billió dollárt. A Colgate Palmolive részvény 52 hetes csúcsát 2019. szeptember 5-én érte el, akkor 75,57 dolláron tartózkodott az árfolyam.
A héten a Colgate árfolyama 0,23%-ot emelkedett, így a vállalat részvényei 68,85 dolláron zártak.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →