James Quincey vezérigazgató egy 2023. negyedik negyedévi eredményfelhívásban elmondta, hogy a vállalat digitális hirdetési mixe a 2019-es kevesebb, mint 30%-ról a teljes médiaköltés körülbelül 60%-ára nőtt. Tavaly a Coca-Cola elindította a Studio X üzletágat, amely egyesíti a cég tartalomgyártási képességeit, hogy megkönnyítse a vállalat számára az adatok megosztását a közösségi média minden felületén.
Az egyik kampány a Coca-Cola 40 legjobb piacán rekord mennyiségű megtekintést ért el, és jelentősen növelte a cég eladásait az előzetes jelentések szerint. A Coke Studio több, mint 1,2 milliárd YouTube-megtekintést generált 2023-ban. Quincey szerint a kampány nagyon hatékony volt a Z generációnál, így az idei évben hasonló módon fogják megközelíteni a marketinget.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →