Kopernikus részvénykosár

A Mastercard a lojalitásba fektet

By 2019.10.28. július 2nd, 2020 No Comments
A SessionM egy olyan ügyfél-elkötelezettség és lojalitási platform, amely segíti a világ leginnovatívabb márkáit az erősebb és jövedelmezőbb ügyfélkapcsolatok kialakítására.

A platform igen elismert világszerte. A Mastercard a napokban jelentette be, hogy integrálni szeretné ezt a szolgáltatást saját rendszerébe, így felvásárolja az említett vállalatot. A SessionM felvásárlásának értékéről még nem jutott dűlőre a két vállalat. Az ügyfél kezelő cég több, mint 100 millió dollár bevételt realizált megalapítása óta, így az elmondások alapján ez lesz a kiinduló pont a díj kiszabásánál. A Mastercard úgy nyilatkozott hivatalos sajtóközleményén, hogy a SessionM lehetővé fogja tenni a cég számára, hogy személyre szabott, valós idejű ajánlatokat és átfogó kampánymérést biztosítson az ügyfeleinek. A Mastercard ezen felül bejelentette, hogy együttműködésbe kezd a Brex pénzügyi technológiai társasággal, hogy élvonalbeli technológiát biztosítson vállalati portfóliójához az Egyesült Államokban. A partneri kapcsolat következtében még az idén a kaliforniai Brex elkezdene dolgozni a World Elite Mastercard for Business kiadásán. A World Elite program előnyei között szerepel a mobiltelefon biztosítás, a bérautó-biztosítás és a bankkártya adatainak lopás elleni védelme.

A Mastercard vállalat részvényei 0,39%-kal emelkedtek a héten.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá