A legtöbb szakértő egyetért abban, hogy a mai világban a marketing leghatékonyabb eszköze a közösségi média.

Ma már szinte minden nagyobb vállalat megtalálható az olyan platformokon, mint a Facebook, a Twitter és a Pinterest vagy az Instagram. A L’oréal is hasonló próbálkozást tett Angliában és a Facebook segítségével az egyik legsikeresebb szektorrá vált a cégen belül az angol piac. A márka a 35 év alatti nők közönségét akarta elérni. A fogyasztókon kívül persze igen nagy figyelmet fordítottak a fodrászatok megcélzására is. Az Egyesült Királyság piacán a L’oréal Paris úgy döntött, hogy egy TV-költségvetés nélküli kampányt indít és kizárólagosan csak a szociális médián keresztül fogja elérni a leendő vásárlóit. Eredményképpen a vállalat utáni kattintások több, mint 10%-kal emelkedtek meg az első napokban.

A L’oreal kapitalizációs tőkéje már meghaladta a 148,2 milliárd eurót, míg részvényei árfolyama ezen a héten 0,23%-ot emelkedtek.

Küldjön üzenetet!