e-mobilitás

A Tesla online marketingje

By 2019.12.02. július 3rd, 2020 No Comments
A Tesla model bármelyikét autó közül is fel lehet ismerni. A cég formatervező csapata szinte megalkotta az egyik legnagyszerűbb formát, amit egy autó kaphat a mai világban, viszont pár napja egy teljesen új oldaláról mutatták meg a kreativitásukat.

A napokban az új Tesla Cybertruck-ot igen vegyes fogadtatással fogadták érdekes külsője miatt. A legtöbben úgy jellemezték, hogy 6 évesen rajzoltak hasonló kocsit az iskolai rajzórán. Nem is kellett több az embereknek, hogy komplett mém-eket gyártsanak az autóról, ami jelenleg a 9gag (a világ egyik legnagyobb közössége havi 150 millió nézővel) toplistáit vezeti. Alig egy nap alatt a két legkeresettebb szó az oldalon a Tesla és a Cybertruck lett. Ezen felül Youtube-ra felkerült azon videó, melyben a kocsi üvegének töréstesztjét végezték. Elon Musk úgy állította be az autó szélvédőit, hogy azok a 9 mm-es golyót is képesek kibírni.

A teszt alatt az ablakok egy alig 1 kilós fémgolyótól is berepedtek, kellemetlen szituációt okozva ezzel a vezérigazgatónak. Viszont hoztak emellé még milliós megtekintést és egy elég nagy vitát, miszerint ilyen ablakokat nem is szabadna beépíteni a járműbe, mivel egy esetleges baleset esetén a tűzoltók nem tudnák feltörni az üveget a mentés közben. Ennek a polgárpukkasztásnak meg az lett az eredménye, már több, mint 250.000 megrendelést hozott a vállalatnak (a megrendelés regisztrációja is 100 dollárba kerül).

A Tesla részvénye az elmúlt egy hónap alatt 5,26%-ot menetelt előre.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá